Lyx vs budget - samma bikini

 
När jag skulle iväg på resan hade jag sjukt svårt för att hitta bra bikinis, kollade igenom varenda wepshop jag kände till utan att hitta något som föll mig i smaken. De enda jag verkligen gillade kom från märket meloonpro (länk) känner ni till det? Jag hittade dem via de många instagirls som gör reklam för dem. De är dock lite pricey, tycker faktiskt att 500 spänn för en bikini är lite mycket?  Men sen av en slump gick jag in på romwe (länk) och hittade exakt samma bikinis fast 400 kr billigare! Jag köpte 3 st (den på bilden, denna och denna) varav 2,5 av dem var användbara, den rosa överdelen var för stor runt bysten men tror det bara var otur med just det exemplaret. De andra satt jättebra. Man kan bara välja en storlek för hela bikinin vilket var lite träligt då jag alltid har olika storlekar, men tog M och underdelen satt perf och överdelen var liiite liten men jag gillar det!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback