Sucker för gympa

 
Haj! Här är två bilder från ett stycke fredag och ett stycke lördag. I fredags var jag på Tant Grön med pojkvän och hans moder, vi åt god mat, fikade och kikade runt. Hittade som vanligt massor att dregla över men köpte inget denna gång. I lördags mötte jag upp mina mest sofistikerade vänner på Sorella för middag, vin och drink. När vi var klara där valde några att avläsna sig och andra att prommenera till Lion Bar, jag hörde till de senare. En kul kväll! Sen har jag bara jobbat fram tills idag då jag vart ledig! Förmiddagen spenderades med att städa och rensa rum samt se för många avsnitt av en favoritserie. Efter jag hade gjort en jättegod lunch/middag åkte jag in till Örebro för att beskåda Luddes musikcafé han hade med sin klass. Han går på samma skola jag gick på och det är lika märkligt varje gång jag är där igen, så många tb´s. Men caféet var jättebra! Allt avslutades med killerball i gympasalen och det var det BÄSTA jag visste på idrotten i skolan. Så jag levde ut min inre gympa-lover och sprang mest av alla :P.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback