Hej :$$$

Har velat blogga ett tag, men då det var så längesen har det blivit för överväldigande att välja ut något att berätta om. Jag har liksom börjat några inlägg men glömt bort vad som är intresant att skriva om? Inte för att jobbar stenhårt för att skapa content här i vanliga fall hehehe... MEN I ALLA FALL så drar vi ett streck över det som varit... Är ändå väldigt nöjd över årets bloggande? Även fast det sinade lite nu på slutet men hallå jag har faktiskt flyttat hemifrån och måste städa hela tiden så ha lite överseende. Har lite dåligt samvete över att jag inte lagt ut bilder på drömläggan här? Jag känner mig skyldig bloggen det, inte er som läser utan BLOGGIS. Det är som att vi har en fin relation och berättar om allt som sker i våra (mitt) liv. Samma med min student som jag fortfarande har en bild av att jag ska skriva om hehehe. 
 
Okej men en lägesrapport:
 
Senaste: Det är jul snart, jag har julshoppat massor och fikat en hel del. Bland annat med denna gullis
Har även hittat världens bästa lakritskola recept (här) samt varit på julkonsert i Karlsborgs fästning av ingen mindre än Roger Pontare.
 
Just nu: Ska sätta igång och städa igenom mitt kök och dricka öl. Kanske göra lite mer kola sen.
 
Framöver: Ska fira jul och jobba en del. Nyår ska först firas här hemma med mat och alkohol, sedan fest i stans finaste lägenhet (inte min dessvärre, min är näst finast).

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback