Fakepapp

Gutenmorgen!
Här sitter jag denna härliga torsdagsmorgon och dricker mitt morgonkaffe när jag plötsligt inser att jag har en blogg. Den kan ju vara kul att uppdatera? Idag har jag hittills inte gjort många knop, bara varit suupertrött och snoozat i 1,5 h samt ätit frukost till min favorit måltidsunderhållning Sex and the City. Kollar om för tredje gången, vet inte varför jag älskar den serien så mycket? Men jag mår alltid bra när jag ser den. Dagens uppdrag består av att städa badrum och jobba. Ikväll kommer det om jag minns rätt lite damer hem till mig på mat och vin. 
 
Veckans lista:
Veckans dårskap: En stor plastgran är placerad i mitt vardagsrum och jag har inga planer på att ta bort den innan januari.
Veckans bästa: Jag har sagt upp mig från bageriet
Veckans sämsta: Saknar min katt alldeles för mycket.
Veckans vill ha: Nya multivitaminpiller för mina gick ut i september. Man kan ju tänka sig att det är lätt ordnat då jag jobbar på ett apotek, men minnet är bra men kort.
Veckans spänning: Har sett insidan av kumlanstalten, det var anhörigdag och min fakepapp (ska börja benämna honom så från och med nu) jobbar där. Väldigt intressant!
Veckans längtar till: 8e december då jag samt kvinnorna i Hermans släkt ska göra Örebrotowns julhandel osäker.
 
Slänger in en bild på världens sötaste 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback