En flyttad

Hole bitcheeeeeeeeees! (upptäckte vid genomläsning att jag skrev fel, men hole låter coolare så det får stå kvar)
It's the time of the life ni alla har väntat på, jag har flyttat hemifrån!! Det finns rykande färskt bloggmaterial var jag jag än vilar mina ögon, är det nu jag blir inredningsbloggare?
 
Mycket har hänt sedan sist, jag har bland annat varit på ikea örti gånger och spenderat en förmögenhet på.... jag vet inte? Det är SÅ dyrt att flytta hemifrån? Alla har sagt det men har inte trott på dem? 
Nu har vi bott i lägenheten i två veckor, vilket jag insåg precis nu. Det känns läskigt, vart tog den tiden vägen? Det känns som vi flyttade igår, max i förrgår? Men vi har börjat komma iordning ganska bra nu. Det fattas visserligen lite saker som tex en soffa, möbler till sovrummet och stolar till matsalsbordet. Matsalsbord kan ju tänkas vara en väldigt sekundär sak men vårt kök är pyttelitet så det finns bara plats för ett litet bord och två stolar, här är en liten bild på det:
Jag måste dock säga att jag verkligen älskar köket. Tegelstensväggen ska bort men annars är det ett riktigt mysigt ställe jag bara vill hänga på. Men det är ju tråkigt om man vill äta tilsammans med någon mer än Herman. Det får liksom inte plats.
 
Upppackningen är i princip klar, nu är det bara två flyttkartonger kvar. Men det finns ändå tusen saker att göra, vilket jag gillar. När jag bodde hemma kunde jag spendera mina lediga dagar i sängen med serier, det kändes alltid dåligt när dagen hade gått och jag inte gjort något vettigt. Men jag hade helt enkelt inget bättre att göra. Nu är jag nästan alltid tillfreds när jag går och lägger mig just för att jag får så mycket gjort. Av den anledningen gör det mig inte så mycket att det är lite kaos runt om mig, för då kan jag hålla mig sysselsatt. Jag har massa projekt att sätta igång med, jag vill fixa badrum, hall, förråd osv.. Det är så kul att ha sånt framför sig, jag har så många visioner om hur det ska bli.
 
Lite flyttbilder:
Jag har även hängt i skoga med denna bjuty, som för övrigt är påväg till Nya Zeeland nu :( 
En hel kasse fick vi ihop! Fick veta lite senare att älgjakten pågår och det dummaste man kan göra är att vistas i skogen nu. Men svamp e ju life.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback