Mallorcaaaa

Heej hörni!
Känner att lille bloggis är lite rörig just nu, eller den hänger inte med i mitt liv hehe. Helt plötsligt kommer det upp lite asien-inlägg bara sådär, men nu ska vi räta ut det. För två veckor sen stod jag på jobbet en torsdag och bokade en sista minuten till Mallorca med mina bästisar! Vi skulle åka på måndagen och jag jobbade hela helgen fram tills dess, sen fick jag en tanke om att jag inte kunde ha kvar massa Asien-inlägg och sen åka på en ny resa för att det skulle bli rörigt här. Så jag jobbade 8h varje dag och resterande tid satt jag och förberedde inlägg (ni ska bara veta vilken tid det tar för ett litet fjuttigt outfitinlägg, lätt 3h) plus att jag skulle packa, förbereda och hänga med Herman. Det var en stressig helg haha! Men haken var ju bara att jag aldrig hann skriva ett inlägg om att jag skulle åka iväg och därför hade förberet massa inlägg under tiden, så det tappade ju meningen lite :/. Men så var de med det. Nu har jag ett inlägg kvar att skriva från Asienresan, jag tänkte göra ett "through my phone"- inlägg så jag får med lite mer vad jag gjorde istället för bara fina bilder. How bow da? Mallorca då! Det var superbra, jag hade det verkligen bara så bra. Vi tog det lungt och hängde på stranden på dagarna. Det var strålande väder varje dag och havet var i perfekt temperatur, svalkande men inte kallt. Vi åt god mat, drack gott och bara mös typ. Det var härligt eftersom att både Klara och Sofia ska säsonga hela sommaren och vi inte kommer träffas så mycket. En dag var det lite sämre väder då strosade vi omkring i den äldre delen av staden, Alcudia var vi i förresten! Det är mer ett familje-/pensionärsställe så vi festade bara en kväll, men det var helt perfekt för mig. Jag är mycket belåten med denna härliga vecka och dessa tjejer!
 


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback