En update

Ett stycke hatt från en hattaffär / En collagetröja från Gant som jag köpte för något år sen / Jeans från Cheap Monday / Skor från Tobi.com, tror inte de finns kvar men romwe har snarlika! / Clutch från Gina Tricot
 
Hejsan hoppsan hörni!
Det händer så nedrans mycket i livet nu (samtidigt som det inte händer mycket alls) det händer mycket i min hjärna liksom. Jag är mitt uppe i en  uppsägning, vet inte om jag ens nämt något om det här men jag har av diverse anledningar valt att säga upp mig på bauhaus. I sommar kommer jag isället återigen befinna mig på Jeremiabageriet, men denna gång ska jag få ansvara över det! Det kommer bl minst sagt spännande och jag ser det som en utmaning. Så det snurrar många tankar om allt detta samtidigt som jag jobbar för fullt - på båda ställena. När jag sen inte jobbar har jag ingen motivation till något alls vilket är irriterande och dötråkigt. Jag mår så bra när jag har ett träningsflow på ca 2-3 ggr/ veckan och när bloggen rullar på. Jag tycker så mycket om att få utlopp för min kreativitet och känna mig produktiv. Men det finns knappt en gnista motivation till något utöver att kolla serier. Jag antar att det bara är mycket just nu, det är sjukt stressande att vara fast på ett ställe där man inte trivs och med arbetsuppgifter man inte trivs med. Nu har jag dock lyckats föhandla bort en del av uppsägningstiden så slutar på torsdag! Men ge inte upp på maj<33

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback