#veganrawfood

Här om dagen när jag var i Klaras nya lägga för 1st gången gjorde vi ngt fantastiskt; (okej jag stod för det fantastiska hon hoppade mest omkring på sina kryckor och såg söt ut :///)(skoja) vietnamesiska vårrullar! Vet att detta var en superhipp bloggtrend för ngt år sen och jag har haft en mkt skeptisk inställning till detta, asså hur gott kan det lix vara med blöttrispappers-beklädda grönsaker? Men asså ahmajgawd, det var gott.
Det man gör är alltså att man köper vanliga runda rispapper och blötlägger tills dom blir snoriga, sen fyller man det med sånt man tycker är gott och konsistenser som passar ihop, rulla ihop såhär & dippa i god sås! Voila! Såsen freebase:a klara med men grundreceptet på den samt idé och tips och trix tog jag härifrån.
Våran fyllning bestod av mango, bladspenat, morot, gurka, avocado, äpple, böngroddar, cashewnötter & valnötter. En helt fantastisk kombo om du frågar mig. 
Det här är btw superinstavänlig mat! Förslag på hashtags #Vegan #Rawfood #Veganrawfood #Healthy #Nocock hehe :P;)

Kommentarer
Postat av: klara

#nocook eller #nocock?

Svar: Ingen vet ;):P
Emelie Andersson

2017-01-16 | 15:44:04

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback