Veckis

 
Denna vecka har bestått av kompisdejter, träning & jobb. I måndags träffade jag Moa på Java och det visade sig att vi tränar på samma gym så nu är vi träningsbuddy's. Sen i onsdags var det dejt med denna↑ pingla på fratelli. Måste säga att deras sallad var så bra! Endast ätit pizza & pasta där innan men detta var ev. den godaste sallad jag ätit. Nu är det ny vecka och det står mest jobb på schemat, har äntligen fått kontrakt och fast schema så ena veckan jobbar jag mindre och andra mer. Veckans höjdpunkt: frisörbesök. Asså mitt hår är en riktigt sorlig historia för närvarande. Så äntligen ska jag slinga utväxten, göra hela håret lite kallare, klippa bort allt slitet + byta frisyr lite (eller kanske ska kalla det skaffa en, med tanke på det jag har nu ej borde få kallas frisyr :)). Sen på lördag är det 20-årsfest!
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback