Mat

 
Nu ska vi tala om i torsdags då jag hade en bra matdag. Hämtade upp Klara klockan 8.30 och vi styrde kosan mot tant grön & lyxfrulle. Klara fick superfin vegan-frukost. Jag kan rekommendera alla att testa det stället, det spelar liksom ingen roll om du har annorlunda kost, allergier, intolerans osv för dom fixar det (om du ringer i förväg såklart!) så det passar alla!
 
På kvällen åt jag vietnamesiska vårrullar igen! Men tog tydligen ingen bild, aja ni vet hur det ser ut om ni scrollar några inlägg ner. 
 
 
Sen ska vi tala om i fredags då jag drack vin och spelade spel hemma hos Elias. Jag vann.
 
Resten av helgen har jag jobbat bort. Igårkväll hängde jag på gymmet med Moa och körde mitt första ryggpass, nu ska jag dit igen hihi/ fitspo girl ;-) byebye :*

Kommentarer
Postat av: n

Ursäkta men jag tror du ska byta "jag" mot "vi" om vem som vann.
Mvh

2017-01-30 | 12:46:18

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback