/en katt

 
Hej på er, det här har jag gjort idag! Plus lite mera då. Alltså jag känner mig så fräsch, snygg, kattig. På vägen hem var det inte bilarna där bak jag kollade på i backspegeln om vi säger så (lol skoja). Det blev ganska mkt kortare än vad jag från början tänkt, men är så nöjd! slingorna blev som alltid supernygga, så nu är jag helt utväxts-fri och har en snygg kall blond färg. Vill dock gråta ögonen ur mig för min frisör ska sluta som frisör, what do I do? :((((((( Jag har trust-issues med frisörer och litar inte på någonan annan till att slinga mitt hår. Så det är ju lite sorgligt. 
 
 
På vägen hem ringde mamma och frågade om jag ville luncha, vilket jag ville. Om ni någon gång ska luncha i Kumla så jätte-rekommenderar jag Goda Rum. Ligger precis brevid en sjö-ish så det är fin utsikt och god mat såklart! Det är olika rätter varje dag och det finns alltid en kötträtt & en fiskrätt (&en veg) att välja på. Aldrig blivit besviken där. Efter maten åkte vi till Hallsberg för some second hand. Hittade en fin röd jacka! Tänkte faktiskt fortsätta min shoppingtur nu fast på intranätet. Så mkt jag vill köpa; lite nya sommarkläder till resan, en helt ny hudvårdsrutin, bikinis & en väskaaa. Klart slut.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback