Vad-lista

Vad gör du just nu?

Vaknade för en liten stund sen av att Herman kom upp mer frukost på sängen, nu sitter vi vid varsin sida av matbordet. Jag vid en dator, han vid en. Romantiken måste liksom gå i vågor.

 

Vad skrämmer dig?

Mörker, att Dolan Dump är president i Amerikat & att jag klassas som vuxen.

 

Vad peppar dig?

Det beror ju på vad en behöver för pepp, pepp för att göra måsten får jag av bra musik. Livspepp får jag av att ha något att se fram emot, tro på mig själv, Herman & friends. 

 

Vad vill du ha som huvudsyssla om fem år?

Skådespela.

 

Vad får dig att gråta?

Att bli upprörd tyvärr haha. Sämsta egenskapen då jag är en sån som oftast inte tvekar för att ifrågasätta och ta diskussioner. Det suger ju då att plötsligt börja tjuta. Avsked får mig också att gråta.

 

Vad är det gulligaste som finns?

Ärnst, min katt.

 

 är det sista du tänker på innan du somnar?

Oftast hur mycket jag gillar Herman<3 hihi. Tänker även en del på framtiden.

 

Vad måste du ha hemma i matväg?

Veg-matlådor, nudlar & frukt. 

 

Vad läser du just nu?

Inget, en sak på att-göra-listan är att börja läsa igen. Jag tycker verkligen om det men det känns inte som jag har någon ro till det samt ingen motivation till att hitta bra böcker. Ngn som har bra boktips?

 

Vad är skönt?

Massage & att känna sig produktiv.

 

Vad gör du när du är arg?

Intalar mig sj hur rätt jag har haha.

 

Vad är din vanligaste hälsningsfras på sms?

Skriver typ aldrig hälsningsfraser? Är rakt på sak. Men när det händer är det nog "hello".

Vad är du avundsjuk på?

Folk som kör sin helt egen väg och struntar i alla trötta nej-sägare. Alltså människor som bryter sig loss från ekorrhjulet.

 

Vad brukar folk kalla dig?

Emelie, Emmie, EA, Emelajnen, loppan. 

 

Vad är det viktigaste som finns?

Att känna sig älskad & betydelsefull, iaf för mig. 

 

Vad är ingredienserna för en bra utekväll?

Bra kompisar, fleeky smink, mkt dans & en smula oplanerat.

 

Vad vill du rekommendera?

Skaffa katt och min tonfiskröra som kommer i nästa inlägg! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du provat att läsa insändare? Kan varmt rekommenderas

Svar: Ska genast bepröva detta tips! Tack&bock
Emelie Andersson

2017-02-01 | 22:06:37

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback