Min valentine´s

 
Hejsan! Här är lite suddiga mobilbilder från min gårdagskväll. Jag jobbade i princip hela dagen och på kvällen var det event, också kallat "badrumskväll", så för att dryga ut mina timmar ställde jag upp på att vara maskot. Jag gick alltså omkring i en svinvarm kostym föreställandes en "arbetsmyra" (sjuk maskotidé haha) och krama barn. När jag slutade vid 20 åkte jag och köpte sushi sen raka vägen hem till Hermano, när han öppnade dörren fick han 30 rosor och jag möttes av ett mörkt hem upplyst av massa tända ljus. Vi åt sushi & drack vin sen tog han fram lite kex & ost som han fixat + att en bae på sushi yama hade fixat efterätten på bilden! Jag fick Therese Lindgrens bok av honom också. Mysig kväll.
 
Nu ska jag gå ut på promenix innan solen försvinner!
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback