Heaven is a place on earth with this

 
Tonfisk är min bästa vän när jag vill göra något snabbt & få i mig mycket protein. Denna maträtt tar mindre än 10 min att slänga ihop och är så god! Plus mkt proteinrik med bönpasta, tonfisk & kikärtor. 
 
Min tonfiskröra
 
Du behöver :
för 4 portioner
 
4 dl créme fraiche (jag tog en 2 dl lätt och en 2 dl vanlig)
1 liten rödlök
1 syrligt äpple
1 pkt fetaost
1 halv burk kikärtor (vet inte hur mycket det var i haha)
1 burk tonfisk i vatten
 
bönpasta
 
Gör såhär:
Börja koka upp vatten för pastan. hacka rödlök & äpple i små bitar och blanda ner i en skål med créme fraichen. smula ner fetaosten med händerna & tillsätt kikärtor & tonfisken. Blanda runt och sen var den klar! Tillred pastan enligt anvisningar och voilà. Servera.
 
How bow dah?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej

2017-02-01 | 22:04:14

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback