Den enbente veganen

I brist på annat får ni en bild från föregående helg när jag och Klaren tacosade :P
 
Idag ska mycket göras! Haha känns som att jag tjatar mycket om att packa nu men DET ÄR DET VÄRSTA JAG VET. Hatar det. Det innefattar så mycket ångest över att ha med för lite, för mycket, glömt något viktigt, det är för tungt osvosv.. Nu är heller inte mamma hemma dagen innan för att packa med/åt mig för hon ska ju också till Thai :((. Idag är näst sista lediga dagen innan jag drar iväg så jag tänkte lägga fram allt jag ska ha med, städa (det är så skönt att komma hem till rent rum), fixa alla grejer som ska med i necessären dvs mediciner, tandborstar, smink, hårsnoddar osv. Har insett att det är så mycket när man reser utan mamma? Jag brukar liksom slänga ner min tandborste max. Sen ska jag skjutsa pappa från jobbet till någon AW, köpa en bikini på bikbok och fixa några ärenden till mamma. Ikväll ska jag dricka öl med Klara! Den enbente veganen är inte så enbent längre, hon kan gå! Det ska ju firas. Imorgon står jobb på schemat. 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback