Dagens dag:

 
Hejsan hoppsan, idag har jag varit ledigt och inte gjort much. Vaknade i sådär skön tid, åt god frukost och sen tog jag det lugnt. Framåt eftermiddagen åkte jag och Herman och matade änder innan han börjat jobbet och jag tog tåget till kumla. Haha den där som står framför Herman var så sjukt närgången, medan resterande fåglar väntade på att fånga flygande brödbitar väntade han på att man skulle pricka hans strupe. Vart även tvungen att föra en feministisk kamp då manslynorna snodde exakt alla brödbitar i början, precis som vanligt tar det allt man äger och har. Såg därför till att endast kasta till det bättre könet, tänk så spännande det kan vara att mata änder.
 
:PP

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback