Chockar

Hej på er! Sarry for no blogging men har jobbe o jobbe jobbe å då blir det så. Sitter just nu med olaplex i håret och äter min frukost med vy över ett väldigt vitt vinterland? Fick en smärre chock i morse när jag drog upp gardinerna. Igår fick jag en annan chock när jag och Herman disskuterade resan, jag har gått & tänkt att min en ligger lite mindre än en månad bort. Alltså JÄTTELÅNGT bort, sen igår satt vi och funderade, är det tre veckor? två veckor? Nej det är 10 dagar! 9 idag. Alltså vart tog tiden vägen haha jag har ju 100 saker att göra innan vi åker och har inte ens börjat. Så igår satt jag och beställde grejer i ren panik och skrev typ 3 listor på alla to do's. Nu ska jag skölja ur mitt hår och sen heada iväg till jobbä ¡chao!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback