Black pieces

 
black
 
1. HÄR / 2. HÄR / 3. HÄR / 4. HÄR / 5. HÄR / 6. HÄR / 7. HÄR / 8. HÄR 
 
Det finns så mkt snyggt jag vill ha här i världen, inte minst detta. Jeansen har jag faktiskt redan köpt och känner att jag äntligen hittat de perfekta svarta! Föredrar mid raise för tillfället (finns dock i high raise om man är mer into det) dessa är även i perfekt längd och sköna! Stövlarna tycker jag är såå snygga, har inte riktigt fallit för den trenden så dessa är ett undantag. Le specs brillorna är ett hett vårtips! Använder inget annat märke på solglajjor längre typ för de är så sköna, snygga och har skönt ljus. Beställde faktiskt två par nya igår! Levi's jeansen ska inhandlas inom en snar framtid. 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback