6 saker jag vill ha

wanties
1. Paula's choice skin recovery hydrating treatment mask (här)
Har nyligen bytt ut hela min hudvårdsrutin och därefter börjat känna mig möe yttorr. Tror det beror på att produkterna är så himla kick-ass och knockar omkull min hud helt och hållet. It wasn't ready. Skulle med andra ord behöva en bra hudmask för att hjälpa lille huden på traven, hört att denna ska vara amazing.
 
2. Birkenstocks (här)
Köpte ett par fake-birks i Thailand förra året och bodde i princip i dom i sommras. Det trots att jag nog aldrig känt ett så obekvämt underlag mot min fotdyna samt att jag hasade fram för att få med mig dem. Känner att det då faktiskt är helt ok att investera i ett par äkta. 
 
3. Sleek highlighter palette - solstice (här)
Jag är liksom många andra ett troget fan av the Balm's mary lou manizer, som hängt med mig i över två år. Men nu känner jag att det är dags att vidga mina vyer. Egentligen är jag inte ute efter hela paletten utan endast den vita skuggan (säger man så?) som ska vara riktigt bra.
 
4. Jeans! (här)
Asså hur svårt kan det vara att hitta ett par snygga jeans som man får snygg röv i? Uppenbarligen JÄTTE. Vill heller inte att de ska vara för långa utan bara gå till ankeln samt vara sköna ofc. Dessa verkar ha det mesta jag söker, kmr nog slå till när de kommer in i min stl. 
 
5. Spetschoker (här)
Den här är såååå fiiin. Köpte nyligen en på gina tricot som jag aldrig använt, så allt sunt förnuft säger mig att jag verkligen inte borde köpa denna. Men jag behöver den!
 
6. Handväska (här)
Denna har jag tittat på läänge nu. Skulle köpa den till mig sj om jag fick jobbet på bau och sen när jag fick det så väskan självklart slut och har inte funnits på lager förrens nu! 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback