Bridget

Hello. Det känns som att jag haft en sjukt produktiv dag? En sån där som jag gillar. Vaknade först kl 6.00 för skulle skjutsa pappi till jobbet. Somnade såklart om och vaknade av att han ringde tio min innan han börja :). Men som tur var gjorde det inte så mycket. När jag kom hem tog jag en liten nap innan jag gjorde frulle. Sedan har jag rensat i mitt rum, dammsugit huset och lagat mat innan jag vid 16 åkte in till örebro för att jobba. Jag stod och delade ut snittar och skar tårta på Inda Interiör, en butik som hade kundkväll. Nu sitter jag och väntar på en Herman som agerat spanjor sen i söndags. 
 
Igår var jag på bio btw. Jag, Kajsa och Sofia såg Bridget Jones's baby. Den var verkligen så kul och sjukt bio-sevärd. Filmen blev liksom bättre av att alla i biosalongen satt och skrattade, skämdes och naawade samtidigt. Skrattar sällan högt åt filmer men denna var ett undantag. Se den!
Plus att bae Dr. Shepherd är med omg!!!
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback