ALLÅÅÅÅ

Då jag inte längre besitter en värdig kamera i form av min iphone (för den slog man sönder och samman på studentveckan och nu äntligen orkat skickat iväg) så bjussar jag på en fikabild från iförrgår. Snodd från mitt one tru blogfan Sofia<3
 
ALÅ! Jag bloggar! Igår var det torsdag, och jag var för tredje gången på teaterkursen jag hoppat på. Så det är en ny grej som har hänt! Annars? Not much typ. Seglat lite, vart i småland och jobbat lite på bageriet.
Alldeles på straxen ska jag åka förbi min pappi och dumpa av lite flytta-hemifrån-grejer sen till marieberg för att bruka ett presentkort jag fick på cervera i studentpresent! Är gaanska säker vad det ska bli av det. Ikv ska jag på discobowling!!! Jag älskar bowling även om jag är jättekass på det, får kankske hänga i baren ist. Har hört rykten om att de anställt en sjuukt snygg bartender där!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback