itsy bitsy tini wini black & gold bikini

Denna beställde jag på Nelly när de hade superrea, tror jag betalade ca 70:-/del. KAP. Ni hittar den här (den är dock tillbaka på orginalpris nu) finns i en drös roliga färger! 
 
God afton från en trött chey. Nu är mina 4 första dagar på bauhaus avklarade och likaså är 4 nätter av bauhausmardrömmar :). En analys av min kropp samt sinne skulle påvisa: utmattad. Haha jag har nästan inte jobbat på hela oktober, tror det blev 10 dagar på bageriet, till att sen kastas in i det här. Men det är så kul! Det är så mycket nya intryck, nya människor, nya uppgifter, nya förväntningar osvosv.. Min tidigare telefonskräck är som bortblåst då jag ringer ca 100 samtal per dag, så jag får ju ut mycket av det. Jag skojar btw inte om mardrömmarna, har drömt så mycket sjuka grejer! Imorgon klockan 11 är jag back in buisness. Det är också en kul grej, jag trodde inte att jag skulle få jobba så mycket men får hela tiden frågan om att jobba mer! Nu ska jag måla naglarna och sen sova. Hoppas ni haft en fabulös dag, godnatt♥

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback