Halloweeeeen + kulig grej

Hann aldrig ge en liten sneak peak på min fabulösa utklädnad, haha hann inte ens färdigt med den förrns fredagen.. Här är iaf lite snaps från halloween 
Ser ni att lampan tom LYSER(!)
Sämsta jag glömde dock lampan hemma hos Kajsa där förrfesten utspelade sig. Så från att ha världens bästa utklädnad kommer jag till strömpis iklädd en helt-jävla-vanlig-svart-kort-klänning :)). Bästa Sanna lånade dock ut sin pirathatt. Så det var kul ändå!
 
Resten av helgen jobbade jag och i söndags sov Klaren hos maj. Övrigt jag gjort: tantyoga med Herman och hans mamma + *trumvirvel* BÖRJAT PÅ MITT NYA JOBB nämligen *en till trumvirvel* BAUHAUS! Det känns bra, bara jättebra! Jag vet inte rikitgt vad jag ska säga om det? Det känns så ofantligt bra att äntligen ha ett jobb som liksom är ett "rikigt" jobb och inte bara helgerna på bageriet. Jag hade en sån positiv känsla när jag gick ut därifrån, och det bådar ju gott. Jag tror verkligen det kan bli jättebra. imorgon ska jag dit igen 7-16 + hela helgen!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback