In Swezia

Hej! Jag är hemma! Jag har hunnit äta sushi, ha en känslofylld reuninon med Ärnst (verkligen gulligaste han blev SÅ glad!), gå på min egen toalett utan toapapper som smular sönder och dricka 4 glas vatten ur kranen. Dvs nu har jag njutit av Sveriges alla fördelar & är redo för en ny trip, så kändes det iaf igår när man åkte tåg genom det kalla gråa. Menmen har ju faktiskt inte kört bil än sen finns det kanske ett och annat ansikte man saknat att glo på så lite till finns det la att hämta här. Alldeles snart ska jag ta bussen till skool, börjar 10.05 idag men både jag och Hermano vaknade supertidigt idag pga jetlag. Redan 6.30 var vi klarvakna så vi dukade upp brakfrukost till alla morgontrötta och sen har jag kollat på studentklänningar vilket gett 0 resultat. 
Fler bilder kommer när jag inte har ca 3 min att springa till bussen<3

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback