Dings ajv dan

HÄÄÄÄÄÄJ! Jag har
 
jobbat på en tant/trädgårdsmässa! Lassade bilen full med bröd och drog till glanshammar. Det var helfestligt, varvade med att sälja bröd och lyssna på föreläsningar om hur du får den ultimata trädgården. Sen fick jag mat och fika. Det här var min frukost on point
Köpt två nya läppstift från gerard cosmetics, ääääälskar dessa!
Varit på mellofest hos Kajsa och tagit flawless selfies 
och nästan groupies, 100% naturlig pose.
Ätit good mat hos Sofia
och Frida
utomhus tom!!
 
Och idag har jag varit på loppisar och bra&begagnat-affärer med Herman. Vi shoppade loss, har nog aldrig köpt så mycket på samma gång. Jag har verkligen kommit in i ett second-hand- flow nu, tråkigaste är ju när man inte hittar något men på senaste har jag köpt jättemycket. Ska visa lite om jag örk/kmr ihåg.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback