Work (free) work (elf)

Heizsveiz! Min sommar går möe ut på att jobba, men också vara en del ledig faktiskt! Det är så att liite mer än halva mina veckor (4 dayz) hänger jag i Wadköping på Jeremiabageria, och resten är jag ledig! Men ändå jobbar jag typ som 75% tack vare många helger (praise handelsavtalet). På mina tre free elf dagar händer det faktiskt lite skoj ibland, som i tisdags då jag först sushade och kubbade med dom här:
Sen åkte vi hem till dorran och spelade kort & med andra ord til klockan 1. Myzit. 
Eller som igår när jag tog en tripp till Nora med dom här:
Där vi åt glass och spelade minigolf på en kass minigolfbana.
 
Men idag var det back to work work work work work work där dom ser mig göra dirt dirt dirt dirt dirt dirt.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback