Shopping hoe

HÄJ! Nu är jag ledig igen efter en helvetets helg. Det har varit medeltidsmarknad, dvs wadköping har varit fullt av lajvare och jag stressat konstant. Bless att vi haft pizza på bageriet iaf.
 
Igår var jag med Hermano på m-berg för att agera personal shopper igen, hitta massa fint! Innan vi åkte hem svängde vi förbi max för maat. Jag älskar deras nya koncept med många veggiealternativ, har hittills prövat halloumiburgaren och BBQ-burgaren vilka båda är supergoda! Denna gången gick turen till Crispy mexican vilket är en bönburgare och praise the lord den var godast hittills. Smakar falafel och jag ÄLSKAR falafel, hett tips!
Efter maat skjutsa jag me love till jobbet och sedan styrde peggyn hem till kumla. På kvällskvisten vankades minigolf med la familia! Jag hatar minigolf, eller jag hatar att vara dålig på någonting. Men kom inte sist och gjorde hole in one på sista banan så var rätt nöjd.  
 
Nu ska jag faktiskt till marieberg igen, haha nästan absurt hur mycket jag hängt där bara senaste veckan? Men har ju inte haft tid att titta något till mig sj de senaste två gångerna + det regnar och jag är ledig. 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback