Pls pants

Ja dagen blev nästan precis som jag planerat, åt glass med Frajd:
Åkte sedan med henne till sjuklingen, sov lite och gjorde lite mat.
Han ville faktikst bara ha en  pyyytteportion, nt jag som är en bitch. 
Sen var det ju internationella pussdagen idag! Jag fick bara sånna här pussar :/// Sen sa mamma att det inte spelar någon rulle om jag inte pussar på han nu, för att man har viruset en vecka innan man blir sjuk. Dvs om jag ska bli smittad har jag redan blivit det :)))))) Värt
Sen skulle jag ju shoppa, men nä. Alltså SÅ TYPISKT, jag dreglar alltid på grejer ca en vecka innan jag köper dem. Sen när jag väl känner YAS idag är dagen! Då är självklart allt slut i min storlek :( Jag som hittat de perfekta slitna byxorna efter en hunt i vad som känns som åratal, det måste med andra ord komma in i lager igen om jag ska kunna gå vidare med livet. Köpte ändå lite nya hårgrejer då det börjar sina i mina förpackningar, men det är ju inte ens hälften så roligt att lägga pengar på. 
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback