Mat & stalker

Hello gajs. I'm sittin in bed on my last free day this week, och dessa dagar har jag gjort naada. Precis vad jag gillar. I måndags spenderade jag hela min eftermiddag i sängen med datorn och gjorde tre favoritsaker, checka youtube, bloggar och skrolla igenom shoppingsidor. Växla mellan som lixom då är jag nöjd. Igår var jag på marieberg med broren. Vi har en rätt härlig otald deal, jag hjälper honom shoppa och han bjuder mig på lunch. På kvällen fick jag åka till sörbyängen och ta hand om en sjukling. Hade egentligen plans på satin men är det synd om bae så är det. 
 
Nu är jag hemma i kumla igen, direktimporterad från Örebro. Haha Frida ska jobba i kumla i 5 veckor så vi har ätit lunch några ggr. Idag hade hon lunch i två timmar och älskar mitt sällskap så mkt att hon hämta mig i Öret sen åkte vi hem till maj och hon fick värma sin matlåda och fick en bulle<3. Dagens plans är att äta glass med frajd när hon slutat och följa med henne till Örebro, ta hand om Hermano och internetshoppaaaaa. Har hittat så mycket fint och måste påminna mig sj om att det är så värt att jobba. Nä skoja det vet jag ju redan men är verkligen rikttigt otaggad på att jobba imorgon. :/
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback