Vuxen menscha

Var sååå avis på alla (för det var verkligen typ alla) som var ute igår, ville ju så gärna! Min original plan var att dra till Satin & popklubb & DANSA!! Määän fick förfrågan om att jobba hela helgen i torsdags typ. Man ska ju för bövelen inte klaga på det tackar gudarna för jobbät och rull på kontot + det var mkt välbehövligt nu för jag har inte jobbat på hela januari. Men det var faktiskt tortyr att ligga i sängen på fredagskväll och kolla mystorys that could've been me but my job is playin :'(.  
 
Körde för första gången till jobbet idag(!!!). Alltså vilken frihet att kunna gå upp 1 1/2 timme senare plus slippa gå från resecentrum till wadköping i -10. Älskar varje sekund av körkort (det nya centrala ämnet av alla min inlägg). När jag kom hem åkte jag och luddowitch o köpte thai & sushi sen har jag bara latat framför datorn för det är exakt allt jag orkar efter jobb. Imörra ska jag jobba igen. Klart slut.
 
cute pictures of me and me love^^
 
 
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback