Nu har jag en licens!

Det är sant!! Igår tog jag körkort, så himla knäppt! Nu får jag alltså sitta och köra bil helt själv, viket jag gjort, med parkeringsbromsen i. Teoriprovet hade jag i måndags och uppkörningen igårmorse och det gick galant. Jag var verkligen världens gladaste när orden "Jag får gratulera till godkänt körprov" nådde mina öron, det var lite som en vacker kärleksdikt. Efteråt ringde jag mamma och pappa och sen fikade jag med Hermano innan skolan började. Igår var även sista dagen med Herman hemma, så det var såklart lite blandade känslor. Jätteglad för körkort/lite ledsen för att han ska åka. Det kändes dock myyycket bättre än förra gången han skulle åka ifrån mig, då hade jag ångest en vecka innan och sista kvällen låg jag bara och grät. Riktigt så dramatiskt var det inte den här gången. Jag körde(!!!!) in oss till örebro där vi köpte mat, jag sushi han sallad och sen åkte vi hem till kumla.
Imorse gick vi upp tidigt och jag skjutsade in honom till tåget som avgick 7.48. Det var såklart jobbigt att säga hejdå men det var verkligen sååå mycket lättare än förra gången! Jag kände inte för att åka till skolan efteråt utan jag sjukanmälde mig och åkte hem för att unna mig lite mer skönhetssömn. Vid 11 åkte jag och mammi till marieberg där hon shoppade kattsand och sen åt vi mat.
Jag köpte på mig lite örhängen inne på gina tricot, passade på då dom hade 70% på mängder av smycken. Älskar att ha snygga örhängen när jag partajar då jag inte känner mig allt för bekväm i paljetter, glitter eller har någon riktig festblåsa i min ägo. För tillfället föredrar jag kostymbyxor svart t-shirt och ÖRHÄNGEN + snygg make ofc då e jag fancy.
Alltså: tipstips kila iväg till Gina nu, betalade strax över hunkan för dessa 4 tror jag? Det var jättesvårt att få till bra bild på dom pga dåligt ljus, men dom e guldiga och skitsnygga sen får ni fantisera lite.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback