Lite rädd lite glad

Heihei. Jag ligger i min säng och gör ingenting, vlket är något jag verkligen uppskattar. På senaste tiden har jag börjat inse hur extremt skoltrött jag är. Visst det är bara spurten kvar nu men tanken över att behöva producera ytterligare ett x antal textar och viktigaste; prestera på topp!!! det får mig att vilja kräkas. Kräkas blod nästan. Jag vill alltså ta studeten men samtidigt är jag så rädd för framtiden. Jag vet inte men jag har som ett moln över mig och har haft det ett tag. Det började med att jag såg ett avsnitt av så mycket bättre där Sven-Bertil Taube sa något i stil med "allt gick så fort". Jag har aldrig vart rädd för döden men den där meningen satte sig fast i mig, känslan av att allt snart ska vara över? Visst jag är bara 18 men bara det har gått megafort? Jag vet inte, det började i en mening och sen forsatte mina tankar vidare, hängde sig fast vid det och jag kan bara inte skaka det av mig. Sjukt jobbigt och en väldigt destruktiv tankebana att sitta fast i. 
 
Till roligare tankar. Igårnatt sov Klara hos mig. Vi badade bubbelbad jättelänge och pratade. Sånt som man gör. På morgonen skulle jag köra oss till skolan, det resulterade i att vi ej hittade någon parkering och kom 30 min sent. Efter skol var jag sååå trött men släpade mig iväg till gymmet då jag inte tränade något alls förra veckan och kände att bodyn behövde röra på sig. Sen körde jag hem och dog i min säng. Idag var jag trött och skoltrött orkar göra exakt 0 saker i skolan. Pappa hämtade upp mig när jag slutat och vi åkte hem till farfar för att ta en promenix med dogsen. 
 
Imorgon är det nattinnebandy!! En favoritdag faktiskt. Man lever i lyx den dagen, umgås med IF + har jättekul. Denna dag kräver ju lite planering och så så det är kul när man får njuta av det man jobbat för. Vid 10 ska jag va på skool för att fixa och trixa i gympasalen. Sen ska vi äta sushi och godis och remmar. Tjihoo

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback