Rezponzible que?

Sist jag skrev var det dags för nattinnebandy och det var kul samt jättetråkigt & sentimentalt att det var sista, men kul! Innan det körde igång plockade vi upp lite gamla IF-tröjor, drog en sväng til Willys och handlade det vi var sugna på -> hindersmässan -> sushi -> KARRO! Önskar att jag hade sparat en bild på vårat berg av goda grejer :(. Som sagt bra kväll, framförallt skönt att 1. Vara tillbaka på Karro 2. Relativt lungt och inte alls lika blodigt som förra året. Klockan 3.40 ramla jag innanför portarna i kumla igen. Här är en snygg selfie på mig från denna afton
Since nattinnebandy har jag gjort vadoo? Förra fredagen var jag hemma hos Sofia på kvällskvisten för Tapas & häng. Somliga styrde kosan mot Ritz men för att förhindra mig själv från detta öde hade tråkiga jag tagit bilen, tyckte jag var smart när jag var hemma menmen. Resterande del av helgen valde jag att göra INGENTING förutom att sträcktitta på Grey's anatomy (nyfunnen kärlek). Det var så skönt vet inte alls när jag senast gjorde något sånt? Antingen jobbar jag, pluggar, e med Herman/kompisar, festar eller e bakis (e jag bakis går faktiskt hela dagen till det att överleva ej serier).
 
Denna helg valde jag dock att gå ut och kom till insikt med att jag ej kan hantera alkohol längre :/. Vi började hemma hos min papi o såhär såg det ut:
Sen kmr jag inte ihåg så mycket mer trots att jag helt ärligt drack sååå lite. Haha det sluta med att jag inte trodde att jag hade någonstans att sova så jag sov hemma hos Herman(-Herman). Det var dock sååå skönt dagen efter att kunna cykla iväg till jobbet. Efter lång jobbdag cyklade jag vajert tillbaka åt lite mackor o fika sen tog jag bussen hem. Jobbade även söndag o idag har jag vart i skool.
 
Dagens statement är att JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ TRÖTT SKOLPERSONAL* SOM ÄR FÖR TRÖTTA FÖR ATT GÖRA SITT JOBB. Jag fick veta IDAG alltså när mer än hälften av trean gått att retorikkursen jag tar inte kommer att räknas in i mitt betyg. Kan vara värt att nämna att jag alltså går den frivilligt i tron om att kunna höja mitt snitt och därmed börjar 8.15 ist för 10.40 på måndagar samt sutar 16.35 ist för 14.40 på tisdagar :). Tänker nog välja att avsluta kursen ändå bara för att kunna visa upp att jag tagit den. Jag vill ändå inte, TROTS TRÖTT SKOLPERSONAL*, ha lagt ner så mycket tid på något alldeles helt och hållet i onödan. Plus kul kurs o bra lärare.
 
*No blame on tha teacherz, just "SKOLPERSONAL", no names
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback