Nya sakker

Förre veckan shoppade jag lite granna
Skjutsade ludde till träningen så svängde in till marieberg under tiden jag väntade på att han skule bli klar. Köpte bl a dessa byxor på MQ! Sitter såå bra och är såå snygga. Älskar den snea knäppningen. 
Detta fick också följa med hem i en påse. En hårringgrejs. Asså typ ett spänne? Har fått dille på runda silvriga metalringar så detta var ett måste. Köpte även 2 st vanliga BH:ar på Lindex. De har 20% rabatt på alla BH:ar nu så tips om du också behöver nya men också hatar att lägga mycket pengar på det.
berättade ju att jag köpt nya balskor och här är dom! Asså hade sån tur, exakt sånna jag ville ha, i min storlek och halva priset. Ville ha bra kvalite så man inte får ont i fötterna men samtidigt inte betala en förmögenhet. Mamma sa åt mig att kolla på rean och så fanns exakt sånna jag hade tänkt mig; spetsiga, svarta och lagom höga. 
Passar la på att slänga in en sneak peak på min balklänning när jag ändå är igång

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback