@ fröken brogrens

HEi! I'm *rubriken* right now. Var lokaliserad i Örebro kl 8.15 imorse och fick då veta att morgonlektionen var inställd och att jag börjar 10.40 :'). I vanliga fall hade jag gråtit men som tur e hade jag bilen så det gjorde inte så mycke, plus var inte dödstrött imorse. Detta är ju ett utmärkt tillfälle för att skriva om lite svensk språkhistoria!! Skoja finnns inga sådana tillfällen.
Efter skool idag ska jag gymma och hämta Luddowitch. Hans månadskort har tagit slut så jag får agera taxi då mamma inte vill fylla på då för vi ska till Thai = onödigt. jag klagar inte för jag får ta bilen! Det är på Torsdag jag åker förresten, till Thai och Hermis!! jättesnart!!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback