bra bättre HACHI

Haha juste! Knäpp sak som hände igår! Jag och min chef pratade om pinschos där ingen har ätit - hans förutfattade mening var att det är mindre bra/inte top notch/äckligt - för att det är en kedja. Min respons var
-du kan ju inte tycka Sushi Yama är äckligt 
*djup suck* sen in på en redan disskuterad disskusion vilket alltid slutar med "har du ätit på HACHI än" "du måste äta på HACHI" som ligger mitt emot Ekershallen på väster. Sen oväntat avslut "vad gör du ikväll?" "här är 400 spänn ta med en vän till HACHI och kom tillbaks och säg att Sushi Yama e gott"
 
HAHAAHA jag måste ju tycka om min chef. Klara vart nöjd
och JA jag är SÅ överbevisad, var och är fortfarande helt blown away. KAN SUSHI SMAKA SÅ, det smakar ju redan himmel? Asså ät där snarast för det stänger i slutet av febuari! Det var bland det godaste jag ätit någonsin. 
 
2 st btw
1. btw så ska min chef börja sälja pizza på bageriet i sommar.
2. btw så gjorde han pizza till mig igår och för att smälta den innan man åt finsushi så svängde jag och Klaren in på marieberg där jag spontanköpte ett bar balskor! 
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback