Vrf jag vrf jag vrf nt nån av alla andra

Den här dagen har ju bara sugit
 
1. Jag hade ställt klockan en timme försent (vem gör ens det?)
2. Min första lektion är en lektion jag ALLTID kommer försent till
3. Mittt adela funkade inte så kunde inte anmäla mig sjuk
4. Skulle cykla omvägen till tåget för att ändå hinna -> tåget var försenat :)
 
Så pga av rädd för att ännu en gång klampa in för sent cyklade jag hem till mamma och strunta i den lektionen, klok man e ändå. Tog ett de-stressande bad i bubbelpoolen och åt björnbärsfrukost. Sen på väg till skolan så händer 5. Johan ringer mig och påminner mig om läkartiden jag hade kl. 08.45 :).Sen kan vi ju ta 6. lektionen jag missade var den sista och enda innan provet nästa vecka :)
 
Köpte inga skor igår så ska åka och göra det nu. Sen ska jag nog köpa en ny väska också för det förtjänar jag.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback