Rackarns va

Jag blir så himla frustrerad över att jag aldrig hittar tiden till att vara kreativ här, hatar det. Det jag skriver om är mina dagar, om vad jag gör. Det är vad jag prioriterar då det är det som är roligast att titta tillbaka på sen. MEN jag vill MER. Jag vill lägga upp fler outits, inspiration, tips, collage, listor, korta filmrecensioner & filmtips, skriva om viktiga saker och mycket mer!!!! Men jag vet inte hur det ska gå ihop sig då jag har skola, plugg, jobb, pv, vänner, tar körkort, jag sover redan för dåligt och har svårt att koncentrara mig i skolan = gör allt hemma.  Haha gud vad äcklig jag e det e ju inte direkt synd om mig, jag har det bra och det tar mycket tid typ så tror jag? :/ Usch på mig, slår mig på fingrarna :/. Nää men jag har en hel lista på saker jag vill ta upp men finner inte tiden  och då blir jag arg och då kommer ett sånt här inlägg, så kan det va.
 

Sökte på frustrarad på google, fanns så mkt relaterbart, kunde inte välja en.
 
 
 
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback