QL!

Hallowhallow! I fredags hade jag en himlans bra eftermiddag och kväll. Hermans mamma fyllde år så vi åt god mat där och hade det trevligt sen fick vi skjuts till Anton och förfest. Vid 9 o'clock tog vi bussen in till stan och Zaraaaa, kön var dock den sjukaste jag vart med om. Mallan hade fixat köföreträde till oss men det ett x antal andra personer som också fixat det/ bara ansåg sig vara värda det.. Blev puttad fram och tillbaka och folk tryckte och trängde sig, vet inte hur många som gick på mina fötter och det var bara kaos! Men väl inne hade jag det asbra, och Zara var ASBRA. Vinglade ut med Herman vid 2 sen tog vi en taxi hem. 
Man är la inte toppen på att ta bilder i ett onyktert tillstånd, detta är den enda man ens kan urskilja en figur på.
 
Lördagen var världens bästa bakisdag, jag vaknade utvilad, åt godis och kollade på Despicable Me. Vid tvåtaget åkte jag in till stan och mötte upp familia vid Sushi Yama (bästa bakismaten/alltidmaten) sen följde jag med dom på Insidan Ut å den var bra. På kvällen hade vi kräftskiva sen kom Herman och då spela vi spel resten av kvällen. 
 
I söndags stod jag på gatuloppis, gick 60 kr plus, sjukt värt. Hände nog inte så mycket mer den dagen och detsamma finns la och säga om tiden fram tills nu. Förutom att jag var sjuk igår och var på ett möte ang. krampen, spännande. Idag ska jag på mammuthmöte (Mammuth= en förening jag är med i som annordnar resan till alperna som jag åkte på i våras) och sen ska jag på middag på drängen med jobbät! 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback