^.^

Vet knappt vad som hänt sen sist för jag tar aldrig bilder längre då min mobil e sämst, time for a new fonk yes. Jag var på party förra helgen o det va kul tills jag dagen efter när skulle jobba med en baksmälla som kan liknas vid dagen efter nyår + dödens träningsvärk? Haha, hade klamrat mig fast för hårt på pakethållaren så hade träningsvärk i baksida lår i 3 dagar? Jag stängde själv för första gången everr men det gick bra och på kvällen var jag förbi hos Maja för att fira henne. Söndagen var arbetsdag från hell. Det var fint väder och aktivitetsdag i stadsparken, jag var själv :). Jag flängde ut och in med fika, det var kaos och jag stressade ohälsosamt mycket alltså jag darrade verkligen. Ska skälla på bosN. Igår var det föreningspresentation, min sista och blir så nostalgisk när jag tänker på det. Det gick bra och tycker verkligen sånt är så himla roligt. På kvällen var jag på pitcher's med Hermano. Idag hade vi en lektion där vi tittade på barnfilm sen drog vi hem till Frajda och åt mat som va god. Johan fyllde hela 45 år idag så jag har ätit ännu mer god mat nu på kvällen! Lyx. Det är även K-fest idag och det är väll med lite sorg i (den föreställna) rösten man får erkänna att det är den första jag någonsin hoppat. Så kan det va men får gå strong på nästa.

 MKT nöjt IF på föreningspresentationen<3333 Söt råtta man e

Kommentarer
Postat av: anonym

shit asså! fyfan har hört massa rykten om dig ä d sannt???:-O har hört att du är skitkonstig

Svar: Allt e sant!
Emelie Andersson

2015-09-30 | 17:09:47

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback