Ätaäta

Jag kan ju börja där jag slutade sist - middagen var ASGOD. Vi åt 5-rätters på drängen och drack vin & öl o det var jättekul, verkligen! Några vinglas och en fernetshot på makeriet senare kändes det superkul att gå till strömpis så där hamnade jag, Dorran och Soffe. Dock tröttnade jag som vanligt såfort jag satte min fot på det placet så ringde Herman efter 20 min så fick skjuts hem och sov mkt gott den natten. I tosdags var jag mkt seg och mkt äcklig i skolan. På eftermiddagen spelade vi in mammuthvideo! Kulkul. Igår hände inget särsklit på förmiddagen men eftermiddagen tog jag ett varv på kumlamarkén för att köpa remmar och brända mandlar. Fick även skälla ut fjortonårig kille + gäng som tog på min rumpa :). Blir verkligen såååå himla jättearg på sånt, FATTAR INTE hur svårt det kan vara att låta bli andras kroppar? Nej USCH. På kvällen pallrade jag och ett paket kräftor oss till Örebro för kräftskiva hos Kajsa!
 
Nu sitter jag i kumla i min säng och ska ta tag i plugg.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback