thängs

Jag hade ett lite lagom långt hål igår så jag lunchade med Herman, först Jensen's sen Ingeborgs. 
 
Today hade jag lite extra lång sovmorgon för jag skulle till vårdcentralen och kolla upp mig vid 11 snåret. Sådant får man ta vara på så imorse satt jag läänge i sängen och kollade runt på youtube, åt god frulle sen cyklade jag iväg och skickade tllbaka ett paket. På vårdcentralen gick det bra, fick veta att jag var frisk som en nötkärna, typ. När jag kom hem igen åt jag lunch innan jag tog tåget till skolan där jag va i typ 40 min.
 
Nu ska jag snart dra mig in mot staden för att jobba, ska mingla omkring på Olof Palmes torg i 2h och promota bageriet och dela ut smakprover eller ngt sånt!
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback