Mobilabonnemang

Man skulle kunna mena att det ska stå *sponsrat* någonstans på det här inlägget, men det enda jag får för detta är väl en och annan massage. Herman och Oskar håller på och skapar hemsidor som de menar ska kunna försörja dem inom en snar framtid, bara jag länkar till dem. Jaja, inte mig emot.

Först ut är mobilabonnemanget.nu där de jämför mobilabonnemang på ett enkelt och överskådligt sätt. Det finns en massa abonnemang från de 9 (snart 10) populäraste mobiloperatörerna i Sverige. Tanken är att reda ut vad som ingår i abonnemang från olika operatörer, vad de kostar och vilka aktuella erbjudanden som finns. Du kan också jämföra olika prisplaner för mobil med abonnemang. Sen innehåller sidan också information om vilka operatörer som delar nät, hur du byter abonnemang och saker att tänka på när man väljer abonnemang.

Mobilabonnemanget.nu.png

 


För alla studenter finns det speciella studentabonnemang (fungerar också för er under 18!) som är lite extra bra för alla som grottar ner sig i skolböcker om dagarna.


Hemsidan är faktiskt väldigt användbar och jag skulle ljuga om jag sagt att jag inte har haft ett finger med skapelseprocessen. Så iväg och hitta ett billigt abonnemang på mobilabonnemanget.nu direkt!


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback