Håriset

Jag färgade  Ä N T  L  I G E N  håret igår, har inte varit nöjd med det sen jag färgade tillbaks det till blont på trash i våras. Det har varit flammigt, fläckigt, randigt, oranget, för tjocka slingor och bara inte alls bra. Jag har dock valt att låta det vila eftersom jag färgade från brunt till "blont" och slet mkt på det, har även haft trust issues för frisörer för har inte vart nöjd de senaste 3 gångerna jag gått till salong. Nu är jag nöjd!! Det är det äntligen en enhetlig blond färg och skiftar inte alls lika mycket, det är fortfarande liite varmt men det är pga den bruna hårrfärgen (alltså färga inte det går inte bort) men beställde hem silvershampoo som ska fixa de. Beställde faktiskt hem en del andra hårrelaterade saker också, kanske kommer upp i ngt inlägg om hår ngn gång tkr sånt e kul!! Även om det skulle bli ett "ta hand om ditt slitna kemsikt behandlade och förstörda hår så gått det går inlägg":/. Gjorde det hos min papis kompis på salong FORM på norr btw, gå dit om du inte vill bli missnöjd.
 
Fick klippa av en del också pga slitet men gillar det, gillar oslitet hår (ok det e ju fortfarande slitet men mer friskt). 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback