14:36

I fredags hade jag en möe mysig kväll med Linn hemma hos min pappi då vi _äntligen_ firade hennes 18-årsdag, några månader i efterskott menmen. Vi åt tapas, drack drinkar och snickelisnackade, sen drog vi till Ritz!
På lördag gjorde jag ingentign alls för jag tyckte jag förtjänade det och på söndagen jobbade jag.
  
 
Denna vecka har jag hittills bara gått i skool. Efter skool idag ska jag träna med Sofia, vi ska köra lite pass. Tänker så ofta att jag ska komma igång med träningen med det är så jobbigt, och så tråkigt när man är halvsjuk hela tiden och aldrig känner att man presterar helbra. Jag har btw fått reda på att min konstanta förkylning jag dragit på är en allergi, jag ska ta ett såkallat pricktest snart för att få reda på mot vad. Så blir det nog mkt bättre! Annars är jag just nu innen i en fas då jag inte är helt begravd i läxor vilket verkligen är första gången sen skolstarten, tänkte göra det allra sista idag.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback