sminkelismink

Jag har uppdaterat mig en del på skönhetsfronten på senaste tiden, gått och blivit en materalistisk hoe faktiskt, men så kan det vara ibland det är ok intalar jag mig själv. Jag har liksom haft pengar och börjat tycka smink e kul samt tagit nya viktiga ställningstagande ang djur och deras rättigheter (tänker skriva ett inlägg om detta någon gång när jag orkar). Kort och gott så köper jag inte djurtestat smink längre. Produkterna jag visar är alltså inte testade på djur, varken ingredienserna eller den färdiga produkten tjiho! Borstarna är gjorde av syntet, alltså inte djurhår.
 
Dessa läppbalsam kan jag inget annat än rekommendera, dom e så bra för läpparna! Märket "lypsyl" som jag har använt alla mina dagar innehåller en konstiga grejer som leder till ett "beroende" (läs mer om det här) men dessa läppbalsam är 100% naturliga och veganska! De är även Fairtrade och testar inte på djur, dubbeltoppen! Priset är ca 45:- st 
Borstar från real Techniques, asbra och djurvänliga! De är allra billigast på cocopanda.se
Ett rouge, en bronzer och en ögonskuggepalett från the Balm. Detta är mitt nya favoritmärke, allt är superbra superpigmenterat och håller länge! Jag har en highlighter därifrån sen typ ett år tillbaka och det syns knappt att den e använd trots att jag använder den flitigt. Tipstips.
Denna bronzer köpte jag i Götelaborg för jag var tvungen. Har velat ha den ett tag men den går typ inte att få tag på i Sverige och pallar inte beställa från utomlands hähä.. Men så var jag inne på Sephora och den fick följa med, den luktar chocklad!!
Ett vitt nagelack som har bra täckning. Jag vet att det är kladdigt men det blir snyggt efter några handtvättar så jag varken pallar eller kan göra snyggt ://
 Har även köpt två läppprudukter från Gerard Cosmetics, tänkte visa dem på någon gång. Det är ett läppstift och ett liquid lipstic och har hört såå mycke bra om dom!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback