Schvamp

Har ej bloggat så mkt om lajfet på senaste och det har inte hänt så mkt i  lajfet heller. Jag har vart lite halvkraslig så hoppade halloween och har stoppat i mig esberitox, vitaminer och citron- & ingefärste. Har även hängt en del med min påg, den rackarn lämnar ju mig om en vecka och ska vara borta i tre hela månader, det är la inget jag ser fram emot så jättemycket. Kramar alltså på honom så mycket jag kan nu och försöker se fram emot att möta upp han i Thailand. En ny fonk har införskaffats, så skönt med en som fungerar!! Kmr även kunna bjuda på tjusigare bilder här. Har även byggt på mitt berg av läxor (min lyckliga läxfria tid är över, saknar) samt gjort en kantarellsoppa, såhär såg den ut:
Klart slut

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback