HEjjHoPP

Long time no see xP!! Det känns som att ganska lite har hänt? I helgen gjorde jag nada vilket faktiskt var jätteskönt och i skolan händer ju inget spännande. Jag har köpt två nya saker
1. ett skrivbord som jag länge vart på jakt efter. Harletat efter speciella mått då den ska stå på ett speciellt ställe och så har jag la haft lite andra önskemål. Nu är det efter två års sökande hittat! Snart är jag klar med detta rum och då ska jag visa mitt mästerverk. Mitt motto med detta rum har typ varit "den som väntar på något gott.." japp men assnyggt blir det. Vet att ni längtar.
2. Denna plånbok
25 pix på bra & begangnat. 
 
Idag har jag vart på årsmöte sen ätit på Java med Moa. Väldigt mysigt tkr om att catcha upp o bara prata om livet. Imorgon ska jag på pricktest och ta reda på vad min allergi är(pray to god it's not Ärnst pls(nt för att jag skulle bry mig om det var han men ändå träligt)) På friday ska jag på genrepet till Karl Johans julkonsert och i helgen ska jag jobba på jumarknader. Först en i Karlslund sen i Wadköping. 
 
Annan fakta: Om ca 11 timmar har jag varit ifrån Hermano i två veckor. Det känns konstigt men har gått snabbt. Hoppas resterande 10 gå lika snabbt.
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback