Frukost & ångest

 
Kolla på detta!!! Ser ni??? Bästa frukostbuffén evurrrr<333.
Här hängde jag igår morse, på tant grön i vintrosa med Herman och mamma Carina. Det är en liten allt i allo butik som ligger mitt ute på landet, de säljer saker som inredning, växter och godis och så har dom ett café där det kan finnas frukost, fika och lunch. Jag köpte en annanasplanta till pappa i farsdagpresent. Det var inte sista gången jag förtärde denna ljuvliga frukostbuffé vill jag lova.
 
Idag anmälde jag mig sjuk från min enda lektion och pluggat då jag har både religionsprov och argumenterande tal imorgon. Vid lunch åkte jag och Hermano till Goda Rum och åt. Mest otippade var att jag i entrén blev överfallen av en kramandes Klara, som har vart i Nordkorea en vecka? Det var kul skönt att ho e hemma.
 
Annars då, jo ja ångesten över att min trygghet snart kommer befinna sig på andra sidan jorden är mer och mer närvarande. Även fast jag vill vara glad för hans skull är jag ledsen för min skull och så kan det va. Men på fredag ska ja på hemmafest och sen ska jag jobba resten av helgen vilket kommer vara sjukt skönt, behöver verkligen vara busy. Skolan är ju en ängel på att hjälpa till med det också sen så ska PT-soffe få tag tag i mig, jag kanske överlever trots allt.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback