Fiesta och siesta

Min fredagskväll var så himelans kul faktiskt. Så kul för jag var lite rädd för att jag skulle vara ledsen och inte ha kul, men kul var det. Så många bra människor som man blir glad av var där. Här är en bild på mig och Khosti i en dörrkrans:
Och så en flawless bild på mig innan jag blev full
Resten av denna helg jobbade jag, det var typ allt för jag var jättetrött båda kvällarna, tror jag gick och la mig 20.30 igår för jag orkade verkigen inte hålla ögonen öppna. Idag var jag hemma och pluggade, har hunnit skicka in 3 uppgifter så jag är nöjd. Har även hunnit med o höja ett betyg från 2:an, få lön och fixa securecode till mitt kort så jag kan handla på internät! Har redan spanat in en julklapp till mig sj<3. 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din blogg/webbsida:

Kommentar:

Trackback